0

LIVRARE GRATUITĂ LA COMENZILE DE PESTE 200 LEI

Returnarea produselor



In cazul In care un client doreste sa returneze un produs care se incadreaza intr-una dintre situatiile prezentate mai jos, clientul are obligatia de a instiinta in prealabil SC ICOVER PREMIUM SRL in scris prin e-mail la adresa: office@sleepshop.ro


Un client al magazinului online sleepshop.ro poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:


1. In cazul in care produsul nu este conform cu specificatiile prezentate pe site; daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile prezentate pe site, clientul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii; daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plati diferenta; daca valoarea produsului inlocuitor este mai mica, clientul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.


2. în cazul în care clientul doreste sa renunte la cumparare in termen de 10 zile. Conform OG 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță (aprobata cu modificari prin Legea 51/2003), un consumator poate renunta la cumparare (prin denuntare unilaterala a contractului) in termen de 10 zile de la primirea produsului comandat la distanta.


"Art. 7. - (1) Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor [...]"

"Art. 10. - Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor în care partile au convenit altfel:[...]

i) contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;

ii) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;

iii) contracte de furnizare a inregistrarilor audio, video sau a programelor informatice, in cazul in care au fost desigilate de catre consumator"


Note


1. Definitia consumatorului - In conformitate cu OG 130/2000, un consumator este "orice persoana fizica care achizitioneaza, utilizeaza sau consuma produse ori beneficiaza de prestarea unor servicii, in afara activitatii sale profesionale, in baza unui contract incheiat cu un comerciant, în conditiile prezentei ordonante"

Prin urmare, clientii persoane juridice nu beneficiaza de dreptul de denuntare unilaterala a contractului.


2. Suportarea cheltuielilor de transport - Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de curierat cu care s-a facut expedierea.

i. Termenul de returnare a contravalorii comenzii - SC ICOVER PREMIUM SRL va inapoia contravaloarea comenzii în cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport iar restituirea sumelor aferente retururilor se va face numai prin virament bancar in contul comunicat de catre client.

ii. Termenul de returnare a produsului - produsul poate fi returnat în termen de 14 de zile de la emiterea facturii. Taxa transportului produsului nu va fi suportata de catre SleepShop.


3. Starea produsului returnat - produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit); daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, SC ICOVER PREMIUM SRL isi rezerva dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.


Aceste dispozitii se aplica conform O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse prin intermediul acestui site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

In cazul in care produsul este unul configurat la comanda (CTO), acesta nu mai poate fi returnat.


Renuntarea la cumparare in mod repetat va fi considerata abuz.



Produse nereturnabile:

Produse achizitionate cu discount din cauza unor defecte estetice.

Produse achizitionate prin sistem de rate sau bonuri valorice.

Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă (ex.: perne, protectii, asternuturi, etc) şi care au fost desigilate si folosite de consumator sau prezinta urme de folosinta.